წესები და პირობები
კეთილი იყოს თქვენი ვიზიტი avtospar.ge–ზე. გთხოვთ ყურადღებით გაეცნოთ ჩვენს წესებსა და პირობებს.
როდესაც განახორციელებთ შეკვეთას,თქვენ მიიღებთ ავტომატურ დასტურს ელ-ფოსტის საშუალებით, გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ეს არ გულისხმობს, რომ თქვენი შეკვეთა დასრულებულია. შეკვეთის გაფორმების შემდეგ დაგიკავშირდებათ ჩვენი ოპერატორი, რომელიც გადაამოწმებს შეკვეთას და მხოლოდ ამის შემდეგ მოხდება შეკვეთის დადასტურება. შეკვეთის საბოლო დადასტურება ნიშნავს, რომ ჩვენს მიერ შეძენილ პროდუქტს მიიღებთ მისამართზე. ფასები საიტზე მოცემულია ლარებში, დღგ–ს ჩათვლით.
ფასები, შეთავაზებები და აქციები შეიძლება შეიცვალოს ნებისმიერ დროს ვებ-გვერდის ადმინისტრაციის მიერ.
ვებ-გვერდზე განთავსებულია ათასობით დასახელების პროდუქტი და არის შესაძლებლობა მიუხედავად ჩვენი დიდი მცდელობისა, მოხდეს შეცდომით ფასის, სურათის, აღწერილობის საიტზე გამოქვეყნება. ამ შემთხვევაში ადმინისტრაცია პასუხისმგებლობას არ იღებს. მსგავსი შეცდომების აღმოჩენის შემთხვევაში ადმინისტრაცია იტოვებს უფლებას მოახდინოს დაუყოვნებელი შეცდომის კორექტირება, იმ შემთხვევაშიც, როდესაც მომხმარებელს აქვს საფასური გადახდილი. ამ შემთხვევაში მომხმარებელს ეძლევა საშუალება გააუქმოს შეკვეთა და დაიბრუნოს თანხა უკლებლივ (სრულად) ან მოახდინოს შეკვეთის კორექტირება. იმ შემთხვევაში თუ ჩვენ საწყობებში დაფიქსირდება პროდუქტის ამოწურვა და მომხმარებელს საფასური უკვე აქვს გადახდილი, მოხდება ამ საფასურის სრული ანაზღაურება კომპანიის მიერ.
მარკეტინგი და კომუნიკაცია.
თუ თქვენ ბრძანდებით ჩვენი მომხმარებელი, ჩვენ შეგვიძლია გაცნობოთ უახლესი ამბები ისეთი, როგორიც არის ახალი პროდუქტების დამატება და სპეციალური შემოთავაზებები, ელექტრონული ფოსტის ან ტელეფონის მეშვეობით.
ხშირად დასმული კითხვები
როგორ შევიძინო პროდუქტი?
- შეარჩიე სასურველი პროდუქტი და დაამატე კალათაში
- მიუთითე მისამართი, რომელზეც შეკვეთის მიღება გსურს
- აირჩიე გადახდის მეთოდი
რომელი გადახდის მეთოდით შემიძლია ვისარგებლო?
ჩვენ გთვაზობთ ანგარიშსწორების რამდენიმე საშუალებას.
- ნაღდი ანგარიშსწორება (ჩვენი ოფისიდან პროდუქტის გატანისას);
- კურიერთან გადახდა (შეკვეთის თანხა კურიერთან გადახდა შეგიძლიათ მიღებისთანავე);
- გადარიცხვა (იურიდიული და ფიზიკური პირებისთვის აუცილებელია კომპანიის წარმომადგენლის მიერ ინვოისის გაგზავნა);
- ბარათით ანგარიშსწორება (გადახდა ონლაინ საიტზე).
რა დრო სჭირდება პროდუქტის მიწოდებას?
- თბილისში მიწოდება ხორციელდება შეკვეთის დადასუტურებიდან მომდევნო 1-2 სამუშაო დღის განმავლობაში
- მიწოდების რეგიონებში შეკვეთის დადასტურებიდან მომდევნო 2-4 სამუშაო დღის განმავლობაში (დამოკიდებულია რეგიონსა და პროდუქციის მოცულობაზე).
შემიძლია თუ არა პროდუქციის განვადებით შეძენა?
ჩვენს ვებგვერდზე პროდუქტია ან რამდენიმე ნივთის ერთად შეძენისას ღირებულების განაწილება შეგიძლია კრედო ბანკის განვადებით. ამისათვის თქვენ უნდა დაუკავშირდეთ ჩვენს მენეჯერს ამ ნომერზე: 550 000 642
ხდება თუ არა პროდუქტის მიწოდება თბილისს გარეთ?
ჩვენს ვებგვერდზე შეძენილი პროდუქციის მოწოდება მთელი საქართველოს მასშტაბითაა.
შემიძლია თუ არა შეძენილი პროდუქტის ჩემით წამოღება?
დიახ, შესაძლებელია შენაძენის ჩვენი ოფისიდან წაღება. აუცილებელია შეკვეთის წინასწარ გაფორმება იმისთვის, რომ შეძლოთ ამ სერვისით სარგებლობა.
შემიძლია თუ არა შეძენილი პროდუქტის გადაცვლა?
შეძენილი პროდუქციის გადაცვლა შესაძლებელია იმ შემთხვევაში, თუ:
- კურიერის მოტანილი პროდუქტი ან პროდუქტის მონაცემები არ ემთხვევა შენ მიერ ჩვენს ვებგვერდზე შეკვეთილს
- აღმოაჩენ, რომ შეძენილ პროდუქტს აქვს ქარხნული წუნი
- შემთხვევით სხვა პროდუქტი გამოიწერე
- მიწოდების დროს პროდუქტი დაზიანდა
პროდუქტის დაბრუნების შესახებ დეტალური ინფორმაციის სანახავად, ეწვიე პროდუქციის დაბრუნების პირობებს ან დაგვიკავშირდი ნომერზე: 550 000 642