გარანტია და შეცვლა
ყურადღებით გაეცანით საგარანტიო ხელშეკრულებას!
ჩვენს მაღზიაში შეძენილ ყველა პროდუქტს აქვს მწარმოებლის ოფიციალური გარანტია, ემსახურება ავტორიზირებული სერვის – ცენტრები. საგარანტიო სერვისის მისაღებად, აუცილებელია, სააგრანტიო ტალონის ზარდგენა, რომელზეც დატანილი იქნება შეძენის თარიღი და მაღაზიის ბეჭედი.
საგარანტიო შეთანხმება უქმდება, თუ:
- გასულია საგარანტიო ვადა;
- საგარანტიო საბუთის(ში): არ წარდგენის; დაზიანების; არაზუსტი ან შესწორებული ტექსტის; გაყიდვის თარიღის, გამყიდველის ბეჭდის და ხელმოწერის არარსებობის შემთხვევაში;
- დარღვეულია მოხმარების/მონტაჟის წესები და არ შეესაბამება ინსტრუქციით გათვალისწინებულ ექსპლუატაციის პირობებს;
- მოწყობილობაზე არასაგარანტიო რემონტის კვალი აღინიშნება (ნივთის თვითნებურად ან არაოფიციალურ წარმომადგენლებთან შეკეთება);
- დაზიანება გამოწვეულია გარეგნული/ვიზუალური ცვლილებით, მოწყობილობის სქემის ან პროგრამული უზრუნველყოფის შეცვლით;
- მოწყობილობის სერიული ნომერი წაშლილია ან შეცვლილი;
- დაზიანებული, წაშლილი ან დაკარგულია მოწყობილობის სერიული ნომერი, პლომბი, საფიმო ნიშანი;
- მოწყობილობას აღენიშნება: ვიზუალური, მექანიკური, ელექტრო ან თერმული დაზიანება;
- მოწყობილობა არ იყო გამოყენებული დანიშნულებისამებრ, სათანადოდ ტრანსპორტირებული, დამონტაჟებული და გამოყენებული მომხმარებლის მიერ;
- დარღვეული იყო მოწყობილობის ექსპლუატაციისა და შენახვის წესები.
ნივთის შეცვლის ან დაბრუნების პირობები
Avtospar-ისთვის მნიშვნელოვანია თითოეული მომხმარებლის კმაყოფილება.
შესაბამისად, ძალისხმევას არ ვიშურებთ, რომ შემოთავაზებული პროდუქცია იყოს მაღალი ხარისხის და დააკმაყოფილოს თქვენი სურვილები. იმ შემთხვევებისთვის, თუ მოწოდებული პროდუქცია დაზიანებულია ან არ შეესაბამება ვებგვერდზე მითითებულ მონაცემებს, ჩვენ გთავაზობთ პროდუქტის გამოცვლას ან თანხის დაბრუნებას ქვემოთ მოცემული პირობების შესაბამისად.
1. პროდუქტის დაბრუნება/შეცვლა
1.1. ჩვენთან შეძენილი პროდუქციის დაბრუნება ან შეცვლა შეგიძლიათ 3 კალენდარული დღის განმავლობაში.
1.2. აუცილებელია, წინასწარ დაგვიკავშირდეთ და გვაცნობოთ პროდუქტის დაბრუნების ან შეცვლის შესახებ.
1.3. დაბრუნებისას/შეცვლისას უნდა მიუთითოთ ამ პროდუქტის საიდენტიფიკაციო მონაცემები, შეკვეთის ნომერი, შეძენის თარიღი, მიღების თარიღი და დაბრუნების კონკრეტული მიზეზი.
1.4. თუ პროდუქტზე შესამჩნევი იქნება რაიმე სახის დაზიანება, უფლებას ვიტოვებთ, უარი გითხრათ პროდუქტის დაბრუნებასა თუ გადაცვლაზე, ან 10 დღის განმავლობაში ჩავატაროთ მოკვლევა და დიაგნოსტიკა აღნიშნულის დადასტურების მიზნით.
1.5. პროდუქტის დასაბრუნებლად/გადასაცვლელად აუცილებელია მისი ყველა ნაწილისა და დოკუმენტის წარდგენა.
1.6. ფასდაკლებული პროდუქციის გაცვლა/დაბრუნება არ ხდება.
2. პროდუქტის დაბრუნება ან შეცვლა შესაძლებელია იმ შემთხვევაში, თუ:
2.1. პროდუქტი არ შეესაბამება ჩვენს ვებგვერდზე განთავსებულ ტექნიკურ მახასიათებლებს ამ შემთხვევაში კომპანია დაიბრუნებს ნივთს და თანხა დაგიბრუნდებათ;
2.2. ნივთი შეიცვლება თუ პროდუქტს აქვს ქარხნული წუნი ან ჩაბარების მომენტში ნივთი იყო დაზიანებული. ამისათვის აუცილებელია კურიერის მიერ ჩაბარებული ნივთი მოტანისთანავე შეამოწომოთ და დაუდასტუროთ კურიერს პროდუქტის წუნი, სხვა შემთხვევაში ტრანსპორტირების დროს დაზიანება ვერ დამტკიცდება.
3. ტრანსპორტირების ღირებულების ანაზღაურების წესი.
3.1. ტრანსპორტირების ხარჯებს ავანაზღაურებთ იმ შემთხვევაში, თუ:
3.1.1. პროდუქტი არ შეესაბამება ჩვენს ვებგვერდზე განთავსებულ ტექნიკურ მახასიათებლებს;
3.1.2. პროდუქტს აქვს ქარხნული წუნი ან ჩაბარების მომენტში ნივთი იყო დაზიანებული (ამისათვის აუცილებელია კურიერის მიერ ჩაბარებული ნივთი მოტანისთანავე შეამოწომოთ და დაუდასტუროთ კურიერს პროდუქტის წუნი, სხვა შემთხვევაში ტრანსპორტირების დროს დაზიანება ვერ დამტკიცდება).
4. პროდუქციის შეცვლის ვადები:
4.1. პროდუქციის შეცვლის მოთხოვნის დადასტურების შემთხვევაში, მომხმარებელს დაბრუნებული პროდუქტის იდენტური პროდუქტი მიეწოდება 5-10 სამუშაო დღის განმავლობაში.
5. გადახდილი თანხის დაბრუნების პირობები
5.1. იმ შემთხვევაში თუ შეძენილი პროდუქტი ამოიწურა მაღაზიის საწყობში, დაზიანებულია ან სხვა მიზეზით ვერ ხერხდება შენაძენის მოწოდება (ახლით ან ანალოგიურით) 5 სამუშაო დღის განმავლობაში, მაღაზია იღებს ვალდებულებას სრულად აანაზღაუროს გადახდილი თანხა სამი სამუშაო დღის პერიოდში.
იმისთვის, რომ შეძენილი ტექნიკის მუშაობა ხანგრძლივი და საიმედო იყოს, გირჩევთ ყურადღებით წაიკითხოთ საქონელის ექსპლუატაციის ინსტრუქცია.
ყურადღება! 30 ლარამდე ღირებულების ან/და კონკრეტული კატეგორიის პროდუქტები საქართველოს კანონმდებლობით არ ექვემდებარება დაბრუნებას.